Kizlar subatta kirkim cikti martin 2 adet oldum ondan sonraki hafta birliktelik oldu afedersiniz ve adet olmadm gecikti test yaptim negatif cikti bugun ise regl uzerinden 17 gun gecikmis hala adet olmadi bu durumu yasayan varmi bebegim 3 aylik ve 3mziriyorum duzensizliktenmidir yasayan bilgisi olan varsa yazabilirmi