Dün oğlumu 7. Ay kontrolüne götürdüm geldik her şey güzeldi birden ateşi çıktı en fazla 38 derece öksürük,hapşırık, burun akıntısı yok. Ağzına baktım alt dişi patlamak üzere elimle dokununca dişi hissettim. Ve biraz ishal gibi oldu. Dokunduğumda ağlıyor. Dişte böyle şeyler yaşanıyor mu?