31 aylık kız çocuk neredeyse 1 senedir kaka tutma problemimiz var 1 buçuk yaşında başladı son 1 haftadır da tuvalet eğitimi veriyorum yine aşamadık çişi hallettik ama hala kaka tutma devam ediyor kaslar geliştikçe tutma olayı daha da zorlaştı çocuk içinde biziö içinden resmen işkence kucağımıza alıp tuvalete tutuyoruz bize direniyor yapmamak için ve her şeyi denedim, kitap aldım eğitici, doktor kaka cıvıltıcı verdi , eğlenceli oyunlar denedim ve hala aynı durumdayız, kakası geldiğinde çocuğum resmen depresyona giriyor çaresini bulan varsa lütfen yardım 🙏🏻