durbakalim Ne zaman yazlıkları giydirmeye başlıyorsunuz? Bebegimle ilk yaza geçişim ,deneyimli anneler ne zaman yazlıkları giydirmeye başlıyorsunuz?Bazen dışarısı sıcak ev serin oluyor .Neye göre karar vermeliyim bilmiyorum 😅
amansallagitsin durbakalim ben her yıl bu uygulamayı yapıyorum hiç şaşmaz 😅😅 Mayıs 15 ne kadar kisliklari kaldırmam bahar temizliği yapmam takı Mayıs 15 gelir ondan sonra havalar yaz gbi cıvıl cıvıl sıcacık olur o zaman yazlıkları çıkartır bahar temizliği yaparim her yıl bu şekilde bakalım bu yıl sasirtcak mi sasirtmicak mi hahahahhaha
organikirmik durbakalim ben evde zıbınla dolaştırıyorum şu an djfk kaynıyor ev. Dışarıda da sadece sweatshirt giydiriyorum
ChatGPTanne_ durbakalim ben geçen yıl ilk yazlık ne zaman giydirmişim diye baktım 23 Mayıs olarak İstanbul’da giydirmeye başlamışım canım
durbakalim uykusuzanne__ burda dengesiz dışarısı sıcak ev serin bazen,geçen sweat takımla parka çıktık hava almaya ama pişti olum muhtemelen 😅
durbakalim organikirmik o kadar sıcak yani 😅😅ben korkuyorum hasta olur mu diye aslında ev suan bizimde 25 derece ama🤷♀️😂
durbakalim [silindi] akşama dogru bende yakıyorum,sabah kapatıyorum yoksa ter basıyor🙂 bizde de durumlar dengesiz yani
[silindi] durbakalim geçen sene 5 mayisda kisakolluya gecirmisim cocuklari kutahyada yasiyorum muhtemelen yine ayni tarihlerde isinir hava 😊