Kızlar ne olacak bu çocukların hali. Okullar en güvenli yerler diyorduk ben okula gönül rahatlığıyla gönderdiğim çocuğumu şimdi hiç göndermek istemiyorum. 10 yaşında yavrulara ailelerine yazık.
Geçen bu olaylardan önce çok görüşmediğim bir arkadaşıma denk geldim yolda kızı 8.sınıfa gidiyor. Sınav için veli imzası lazımmış okula gidiyordu. Kızın babası “ evde dursun yanında okuyup ne yapacak “ gibi şeyler demiş. Kızda annesine yalvarmış “ elimde bir mesleğim olur ne olur anne” diye kadın zar zır kocasını ikna etmiş.
Şimdi onları düşünüyorum da adam artık hiç yollamaz kızını okula. Böyle insanlar çok çevremizde eğitimi de mahvettiler ya.