alsmom seros3535 İstanbul’da yaşamıyorum maalesef yurtdışı sürecini de bekleyecek zamanım yok bir an önce alıp rahat rahat kullanmak istiyorum 🥲 teşekkür ederim yine de 🌸
arzu38arzu alsmom prego canyon kullanıyorum ennnn iyi özelliği koldan yönünün değişmesi. Güneş rüzgar vs oluyor 1 saniyede yön değiştiriyorum. Aparatı sök cocukla döndür geri tak falan uğraşmıyorum
alsmom badella merhaba bu arabayı düşündüğüm için bugün bakmaya gittim ama öndeki ayak koyma kısmı çok sert bebek büyüdüğünde sorun olur diye düşündüm aslında çok beğenmiştim ama. Bir de büyüyünce bu araba küçük gelir gibi geldi. Öndeki sert kısım için siz bir şey yaptınız mı? Rahatsız etmiyor mu
badella alsmom benim bebeğim şu an 8 aylık biz bu konuda hiç sıkıntı yaşamadık ön barı diyorsunuz sanırım. Diğer ayak koyma yeriyse inebiliyor biz gayet memnunuz.
alsmom erikarpuz ay tekrar merhaba, boyunuz kaç acaba? Aradığım bütün özellikler var, tutma kolunun uzaması dışında. O beni bir tık şüpheye düşürüyor haftasonu gidip deneyeceğim ama merak içindeyim 🥲
erikarpuz alsmom benim boyum 171 eşim 184 o da çok rahat kullanıyor çift yönlü olması ve çift yönlü tek elle kapanması süper özellik hatchback arabamızın arkasına sığıyor ve sürüşü hafif tek elimde kahve varken çok rahat sürebiliyorum 🥰
alsmom gulsahh0 merhaba, ben boydan yana şüphede olduğum için bu arabanın beni rahatsız eden tek özelliği kol boyunun uzamaması 🥲 onun dışındaki tüm özellikleri tam istediğim şekilde. Siz boy konusunda ne düşünüyorsunuz uzunsanız rahat edebiliyor musunuz?
gulsahh0 alsmom ben 1,70 boyundayım gayet rahat kullanıyorum eğer yakınınızda bir ebebek mağazası varsa bir inceleyebilirsiniz