Merhabalar 40 günlük bebegım bır haftadır az az emıyor kızlar memeyı tam boşaltmıyor nerdeyse 10 dk bırını emıp bırakıyor zorla verıyorum o zaman da ağlıyor bır ara hastanede yattık bıberon kıllanmıştı alıştı şu an vermıyorum 5 gündür . Akış hızı azalınca ağlayıp bırakıyor 1 saate kalmadan acıkıyor ben de sağıyorum sağınca gayet süt çıkıyor rahat 100 cc falan şırıngayla verıyorum mecbur . Nasıl geçer bu durumu yaşayan var mı süt bvarken nıye böyle yapar bu bebeler