Deletedmom94 Cingirak sabah oldu oğlum şuan ateşi yok ama çok huzursuz sürekli ağlıyor bir yeri ağrıyor gibi inildiyor hemşire calpol verebilirsin dedi verdim sonra rahatladı sanırım şuan uyuyor
Bizal Cingirak bizde yapmadı, 3 tane olacak biri ağızdan. Diğer ikisi zaten öncedende yapılmış aşıların diğer dozları. Diğerleri nasıl geçtiyse öyle geçer bence 🙋🏻♀️
Nurtube Biraz ateşi yükselmeye başladı. Aslında ilaç verecek kadar çok değildi. 38 derecenin altındaydı. Fakat huzursuzluğu vardı. Bi çay kaşığı calpol verdim.
Gksuu Cingirak bi gün sonra yapmıştı bizde 38 bucuk gibi calpol vermiştim 1 2 gün düştü sonra geçti cok şükür