Valla oğlum benim on sekiz aylık ben hiç hazır değildim aniden kesicem dedim ve üç gün içinde kestim ilk üç gün zor sürekli ağlama uykudan uyanma felan ben sabır taşı kullandım bı iki defa tek böyle göğsümun rahatlaması için verdim şişiyor ya ilkten ama mesela ertesi gece ben ona iki kez teklif etmeme rağmen istemedi geri çekildi üçüncü gün hepten bitti zaten şuan keseli tam üç hafta oluyor aklina gelmiyor eğer biberon kullanıyorsa daha iyi ben süt verip öyle yatırdım