seros3535 sumeyyeravza Bende ots marka kullanıyorum tahin ve pekmez dahil Çok memnunum herşeyini tarhana hariç ots marka kullanıyorum
sumeyyeravza annehalleri evet evet ben de mamaları hep ebebekten sipariş veriyorum da bu sefer irmikle pirinç ununu da aldım inşallah iyi çıkar🙃
cokbilmismom sumeyyeravza valla marketten normal aldığım irmigi kullandım. Bebek irmikli aşırı un gibi tanecik yık içinde sevmedim ben kıvamını
sumeyyeravza cokbilmismom ben de marketten aldığımı kullandım da iri geldi dediğin gibi, o yüzden bu ince irmik diyordu inşallah iyi çıkar☺️
cokbilmismom sumeyyeravza iri olması daha iyi bebeği püre tarzı puruzsuz şeyleri alıştırmamak gerekiyor. Ben hep öyle yaptım pütürlü bıraktım zaten her şeyi tadım aşaması dahil
numbkt Ots marka kullandım ben ama hiç beğenmedim açıkcası, onun yerine og natural irmiği çok güzel. Aman hiçbir farkı yok diyenler de çıkabilir tabi😅
sumeyyeravza numbkt ben bebek irmiği almamıştım ilk bunu almış oldum, inşallah sever bebeğim. Sevmezse dediğiniz markaya da bakarım❤️
uykusuzmom_ sumeyyeravza İlk başladığımız da OG natural almıştım onlar bitince OTS aldım onunda organik sertikası mevcut ondan devam ediyorum memnunum tüm tahılları OTS alıyorum uzun süredir