Bu konuyla ilgili muhtemelen dünden bu yana bir milyon tane post atılmıştır diye düşünüyorum ama düşüncemi belirtmek istediğim için birkaç satır kelam etmek istedim.
Öncelikle bu internete sosyal medyaya erişim engelini hem doğru buluyorum hem de bulmuyorum.
Doğru buluyorum; çünkü resmi açıklamalarda verilen sayılar doğru değil. Halkın öfkesi çok fazla ve daha fazla galeyana gelinirse karışıklık çıkacak.
Doğru bulmuyorum; çünkü o yitip giden canların çocuklarımızın öğretmenlerimizin adları birer sayıdan ibaret oldu şimdi. Evet halk şu an çok öfkeli. Ama biz bu memlekette neleri unutmadık ki . Yine birkaç gün sonra ateş sadece düştüğü yeri yakacak halkın öfkesi dinecek ve yine bu ülkede birileri caydırıcı bir ceza almayacak.
Sebebi ne olabilir diye bakıyorum ve bir sürü şey geliyor aklıma. Sigara artık masum geliyor insanların gözüne. Durum o kadar vahim. Uyuşturucu madde kullanımı 10-11 yaşına kadar düşmüş, ilkokul kapılarına kadar bu illet dayanmışken çocuklarımızı ne kadar korusak da daha bebekken başlamalıyız aslında bunları öğretmeye.
İlgisiz kalmış çocuklar yöneliyor bu tarz haz veren maddelere. Ebeveynlik yapmayı sadece çocuğun önüne bir kap yemek koyup üstünü giydirmek zannedenler yüzünden böyle bence. Çocuğun eline telefonu tableti verip denetlemeden YouTube izlemesine müsade eden anne babanın suçu bu aslında.
İnternet öyle derin bir kuyu ki. Çocuk içine girdi mi kaybolup gidiyor. Kontrol gerek.
Ama önce sevgi gerek sevgi çocuklara.
İletişim gerek.