Pazartesi gece uyandığımda boğazım kurumuştu sabah kalktığımda hafif acı vardı ışıkla baktığımda kızarıklık vardı baya şimdi acısı iyice arttı yutkunurken falan baya acıyor başıma vuruyor ağrı neden oldu bilmiyorum ama havalar çok kötü polen toz hep bu yüzden olmuş olabilir diyorum. Bebegimde 11 buçuk aylık emziriyorum kafama göre ilaç ta kullanmak istemiyorum ne iyi gelir ne yapmam gerekir?
Bebeğim 3 4 aylıkken hasta olmustum yine o zaman hem serum takmışlardı hemde augmentin antibiyotik vermisti doktor ama şimdi gidemedim doktora