chnays 15 gün önce sprial taktırdım. İp daha önce parmağıma değiyordu şimdi ip yok elime değmiyor sizce kaymış mıdır ?
Kayra_68_aksaray chnays herkese olmuyor ama lekelenme yapabilir bende ilk kaydiginda yaptı ikinci de yapmadı
erikarpuz chnays konudan bağımsız olacak ama spirali devlet hastanesinde mi taktırdınız regl olunca mı gidiliyor biraz bilgi vermeniz mümkün mü ? 🥰
Kayra_68_aksaray erikarpuz devlet hastanesi ücretsiz takıyor adetili iken gidiyorsunuz kadın hastalıklarına kan alıyorlar sonuç çıkınca aynı gün yada ertesi gün tekrar gidiyorsunuz takıyorlar
chnays erikarpuz devlet hastanesinde ücretsiz yaptırdım Regl 3.günümde gittim işlem sırasında acıdan ağladımm
chnays minikcekirgem sezaryan doğumdu 10 ay sonra taktırdım ama bence ayla falan alakası yok. Acılı bir işlem bence ben bide kendimi çok kastım bayılcak gibi oldum başım gözüm karardı 😄
minikcekirgem chnays ayyy bende düşünüyorum da bu kadar zor değildir diye tahmin ediyordum ya korktum gerçekten
erikarpuz Kayra_68_aksaray rahim filmi çekindim suni dogum sancısı çektim hepsi de öyle acılıydı ki artık spirali de hissetmem diye düşünüyorum 🥲
Kayra_68_aksaray erikarpuz ozaman hiç hissetmezsiniz bile sezeryan doğum yapanlarda acı oluyormuş biraZ