justmom16 Sizce 2 yaşından sonra çocuğun giysilerını ütü yapmaya gerek var mı 2 yaşa kadar yaptım ama bazen direk katlayıp yerleştiriyorum sizde durumls nasıl
CilekliKedy justmom16 yeni doğduğunda yaptım sadece öyle aşırı kırışık ütülenecek durumda olmadıktsn sonra yapmıyorum
3kedili2bebekli justmom16 2 aylikta falan bırakmıştım sanırım ütü yapmayı sadece kırışık görürsem utuluyorum
nnoktaa justmom16 doğumdan beri hiç ütü yapmadım. Kurutma makinesinde kuruttuğum için ütüye gerek duymadım.
justmom16 İçimi rahatlattınız suçlu duygusu içindeydim çok bızımkını utulerken onunkını ütü yapmıyorum diye tek değilmişim 🙃
symstf justmom16 ilk doğduğu zaman yaptım bir kaç defa sonra bıraktım. Kız sende iyi sabır varmış 2 yaşa kadar ütülemişsin 😂
aylaa26 justmom16 yapmıyorum valla anca kırısık kıyafeti olursa yada bi yere giderken giyeceğini ütülüyorum o kadar zaten 2 günde bir çamasırlarını yıkıyorum hangisine yetişiyim 😂
sancarmom justmom16 1 yaşına kadar her şeyi ütüledim sonra kıyafetleri çoğaldı ve sık giydi bıraktım sadece dışarıda giydiklerini ütülüyorum kurutmadan çıkınca zaten ütülü gibi