Merhaba kızlar bebeğim 13 aylık.6 aylıkken ek gıdaya başladım fakat hep reddetti.Suandada zorla yemek yediriyorum .Sadece elimle yemek verebiliyorum kaşık ya da büyük lokmalardan korkuyor ağzını açmıyor asla.dis cikardigi dönem eline ne verdiysem agzina goturmuyordu.Hala öyle havuç veririm tutmaz kek veririm tutmaz ne yaptıysam olmadı.Geceleri asla uyumuyor.Gun icjndede hep ağlıyor.hic susmuyor.acaba ac diyemi agliyor geceleri kalkıyor diyorum.Anne sütü alıyor diğer şeylerden bi iki lokma alıp fazlasını almıyor.Ne yapmam lazım ?Bu durumla karşılaşan va mı?