Elifeslemada çok memnunum. Öyle memnunum ki anneme de heemen aldırdım sanki elle silinmiş gibi ferah bir his bırakıyor evde. Annemde 1 haftadır kullanıyo o da iyi ki almısım diyor. L pro nasıl bilgim yok ben baya araştırdım Türkiyede robot süpürgenin amiral gemisi olarak bunu görüyorlar. Tek bir hata sayacak olursam hali ile parke arasındaki kırıntıları çekemeyebiliyor bazen sıkıştırıyo iyice araya onum dısında gözüme batan bir problemi yok