Bebeğim 13 aylık bir anda burnu akmaya başladı ve hırıl hırıl ediyor burnu. Serum fizyolojik yaptık hala devam ediyor. Uykudan uyanamıyor,meme tutamıyor iç çeke çeke salya sümük ağlıyor sakinleştiremiyoruz burnunuda temizleyemiyoruz başına gelen var mı lütfen akıl verin