mamaisqueen xzlemxx yazı yazmadan ip ile düz çizgi çekin hafif olsun sadece sizin görebileceğiniz kadar sonra kürdanla yazıyı çizin sonra krema ile üstüne yazın
erikarpuz xzlemxx ben hep yapıyorum bi iki çeşit gıda boyası ve sıkma torbasıyla çok güze yaparsınız siz de bento pasta diyorlar sıkma torbanız yoksa pişirme kağıdından yapılıyor youtube da çok açıklayıcı videolar var
xzlemxx erikarpuz hazır pastabanla yapmayı düşünüyorum keki ıslatıp pastacı kremasına meyve doğrayıp aralarına koyucam dışına krem şanti mi kullanılıyor gıda boyası katıp öyle yapmayı düşünüyordum olurmu
avare Ben yaptım ama sıkma torbam çok dandikti şekil vermedi hiç bide kremayı biraz daha koyu tutun bence kolay şekillensin ben beyaz yapmıştım tabanı üst yazısını siyah yapmıştım etrafada kurdele yada inci alabilirsiniz koymak için
avare xzlemxx evet ben krem şantiyle yaptım güzel oldu ama arkadaki ölçüye göre yapmayın koyu tutun sütü az koyabilirsiniz şantiye
powerpuffgirlss xzlemxx krem santi ile yapmayin cok bozuluyo 2 paket krem santiyi bi paket krema ile cirpin uzerine 100 gr benmali usulu erimis beyaz cikolata ekleyip karistirin karisimi 1 saat buzdolabindan dinlendirin en ince uc ile once beyaz yazin yaziyi sonra uzerinden renkli ile gecin bu krema ile bozulmuyo sadece krem santi ile eriyor
momas xzlemxx krem şanti ile yazıyorum ama sütü az koyun koyu olsun bir de yapıp buzluğa koyuyorum ki iyice donsun diye yazarken akmasın