46 günlük kızım bir süredir gündüz uykularını yapamıyor geçemiyor uykuya bu sebeple akşam 7-8 de uyuyor ve 4 saat kesintisiz uyuyor. 4 saatin sonunda kesin uyandırıyorum ama bi zararı yoktur değil mi? Kilo alımı iyi hatta fazla bile ben sadece yanlış bişey yapmiyim diye danışmak istedim size de 🙏