Kızlar selam 3 aylık bebeğim var ve sadece anne sütü alıyor ben çok aşırı derece kilo aldım ve sezeryan olduğum için göbeğimde var hamile kalmadan önce ki kilom 65 di doğuma 86 ile gittim 6 kg verdim sonra yani şuan 7 kg geri aldım boyumda çok uzun değil hiç bişeye sığamıyorum psikolojim bozuldu var mı diyet öneriniz😭😭