Kaylamom ben de o dönemde bıraktırdım. İştahsızdı memeye güveniyordu. Önce gündüz memesini bıraktırdım. Öğle uykusuna oyunla dansla hikaye ile yatırdım. 1 hafta sonra gece memesini bıraktırdım. Memeye bant yapıştırdım uff oldu dedim. Biraz direndi. Dikkatini dağıtacak hikayeler anlattım. Kucağıma alıp sırtını sıvazladım. Meme istediğinde, Heyecanlı bir şekilde aaaa biliyor musun biliyor musun nooooooolmuuuuuşşş. Yoldan çöp arabası geçerken dozerle karşılaşmış sonra trafik sıkışmış. Sonra arabalar kornalara dat daaatttt diye basmış gibi alakasız saçma ama heyecanlı sürükleyici hikayeler anlattım 😬 zamanla memeyi unuttu ve zamanla iştahı arttı.