bukettttt12 Kızlar yarına randevum var aşı için ama hala kafam çok karışık yani çok gerekli mi bilemedim ne düşünüyorsunuz bu konuda? Yaptırdınız mı ?
iremsimay bukettttt12 yaptırdım iyi ki de yaptırmıstım 7 aylıkken kızım bi oyun alanından kaptı bu pis virüsu şükür asınız vardı da kolayca 3 günde atlattık kusması atesı olmadı çok şükür ıshalle geldi geçti doktoe da yatırma geregı duymadı asımız var diye iyi ki yaptırmsm
durubebek_ bukettttt12 evet yaptırdım o virüs bulaşınca çok etkiliyormuş agır geçiyormuş yatış yapılıyor çoğunda hatta
drykrbn bukettttt12 gerekli rota virüsü kapan bebekleri izlerseniz anlarsınız hem yaygın hem günlerce haftalarca hastane köşelerinde süründürüyor imkan varsa kesin yaptırılmalı diye düşünüyorum biz yaptırdık hiçbir yan etkisi de olmadı
aslhnkrts bukettttt12 gerekli bence . Kızıma yaptırdık hiç bi yan etki vs olmadı hatta rota oldu iki kere ayaktan atlattı kızım aşı sayesinde
baloglum_e bukettttt12 oğluma yaptırmadık zamanı geçmişti o zamanlar pek bilgimiz de yoktu kuzeninden bulaştı kuzeni evde üç günde atlattı oğlum bi hafta hastanede yattı ondan bana bulaştı mahvolduk iki defadır oluyor ikisinde de yattı kızıma yaptırdım hepsini o yüzden
Enlsr bukettttt12 tabikide çok gerekli mutlaka yaptırın. Kafanız ne için karışık acaba zor bi aşı değilki ağızdan veriyolar saten çokta bi yan etkisi olmuyor
babyandmom_ bukettttt12 Valla geçen kış yaptırmayan herkesin bebeği ağır bir şekilde geçirdi. Çok şükür ben koruyucu olduğunu düşünüyorum bizde öyle bir problem olmadı