2.5 yaş kızım 3 gündür antibiyotik iğne vuruluyor. sürekli uyuyor iştah yok çok az yiyor. bugün gün içinde 4 saat uyudu uyandı 2 saat sonra tekrar uyudu gece uykusuna bu normalmi. antibiyotik çok kullanmadığınız için bana tuhaf geldi endişelenmelimiyim