Ben ilk kızımda kullandım bulantım yanlış hatırlamıyorsam altıncı haftadan beri başlamıştı üçüncü ay bitene kadar kullandım bulandan allah razı olsun kusmamı kesmedi tam olarak çünkü folik asit içtiğim zaman okadar kötüydü ki tadı 😣ama genede etkisini güzel bir şekilde gördüm faydası oldı yani