umos_ Geçen yaz 9-10 aylık filandı çok sıcak dönemlerde oğlum, genelde tek zıbınla dolanıyordu evde. Emeklerken dizleri acıyor halıda diye incecik bir pijama altı giydiriyordum. Dışarda da en çok yarım kollu şort penye tulumlardan kullanmıştık, tek parça rahat ediyordum.