İlk bebeğimde lohusaligin yarısında kanamam bitmişti 40 cikinca bur hafta sonra tekrar kanama oldu regl gibi 6 gun sürdü ve diğer ay da aynı gun oldu yani 40 çıkınca hemen olmuştum. Emziriyordum da . Bu bebekte de şuan 22 gun oldu dogum yapali hafif lekelenme oluyor daha kesilmedi bakalım 40 cikinca olacak mi