kelebek671
Ay bende aynı durumdayım bende iki çocuk var diyet yapayım diyorum o kadar yoruluyorum,yemeden olmuyor bide emziriyorum erken kalkıyorum tüm gün çocuklarla uğraşıyorum bugün biraz spor yaptım nefesim kesildi ve başıma bi ağrı girdi hala geçmedi nasıl olacak bende bilmiyorum normal doğum yapmama rağmen göbeğim kaldı biraz,ne yapacam bilmiyorum 😒