melisaaaden Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık oldu etkinlik yaptırmak istiyorum çabuk sıkılıyor geçirmeli halka oyunları falan var 1 kere yapıyor kalkıp başka yere gidiyor bu aylarda normal mi siz neler yapıyorsunuz ne gibi etkinlikler yaptırıyorsunuz
organikirmik melisaaaden yapmıyorum 16 aylık hala sadece tek gayesi koşmak. Bize halka mı geçirtiyolardı yav aman
sarikavun melisaaaden 10 aylik bebegin konsantrasyon suresinden ne bekliyosunuz bilemem ama durumu gayet normal. 5 tas catlasa 10 dakka olur dikkat sureleri.
melisaaaden organikirmik haklısınız ama yapmadığım da kendi mi suçlu hissediyorum ilgilenmiyormuşum gibi geliyor
gg3848 melisaaaden çok haklısınız vallahi 19 aylık olacak ben de hala nasıl oyalasam diye bakıyorum havalar güzelleşiyor bol bol dışarı parka bahçeye çıkarsınız🤗
Eftelya_ser melisaaaden valla canım kendini hiç yorma heleki sakın üzme benim oğlum 3 yaşında anca etkinlik yapmaya başladı. Ne kadar üzülürdüm kitap bile okutmazdı kitapları hep yırtardı dinlemezdi ağlardı. Ama şimdi kendi seçip getiriyor. Kendi kendine oyun da oynamaya başladı 10 ay ne ki sen şimdi onun ihtiyaçlarına yönel sev kokla öp gerisi boş.
nnoktaa melisaaaden zamana bırakın. O halkalı oyuncaktan bizde de vardı. İlk başta yüzüne bile bakmıyordu. Sonra alıştı kendi kendine oynamaya başladı. (1 yaştan sonra)
goktugunannesi5 melisaaaden 10 aylık çocuktan çok bi konsantrasyon beklememek lazım diye düşünüyorum 5 10 dk bile bi fayda ama gün gün artacaktır