ygzmoms
GkcnKn daha önce tedavi gördüm ilaçlq ve iyileşmiştim 2.dogumumu 9 ay önce yaptım lohusalıkta ilk atak yeniden geldi ve devamı da gelfi sonrası tahmin edersiniz sürekli aciller normal randevulu doktorlar.göğüs agrısı cok yasıyorum ben bugun de o yuzden gittim 2 kez kan alındı EKG fln hersey temiz cıktı