gokceee32 Bebeğim 2 aylık bir hafta, on gündür iki üç dakika emdikten sonra memeyle kavga ediyor gibi yapıyor sürekli tutuyor emmiyor geri bırakıyor. Meme reddi midir ne yapmalıyım ?
ketentohumu gokceee32 2.5aylıkken başladı bizde de ben de çok takmıştım ama oluyormuş bu zamanlarda. Memeye gelincd bağırıyo zorlamadım pek biraz oyalayıp tekrar veriyorum emiyo öyle ya da farklı pozisyonal tekrar denşyorum şimdi 3aya yaklaştık biraz daha düzeldi. Gece çok güzel emiyor gündüz ya istemiyo ya da çok kısa emiyo. Aç kalsa ağlar diye dğşünüyorum sabırsızlıkla 3.ay kontrolünü bekliyorum kilo alımı nasıl diye dhdhdhdh
melek0610 gokceee32 meme reddi olabilir, sütünüz tazyikli geliyor başedemiyor olabilir, emdikten sonra kusması uyurken kafayı geriye atması varsa reflüsü olabilir
iyilik80 gokceee32 benimde ayni.gazdan dolayi bence.cunki biberon emerkende bir sure sonra aynisini yapior
bngr Meme reddi falan degil gaz aynisini yasadim meme reddi sandim gaz sancisindan yapiyor yaptikca daha cok hava yutuyor daha cok gaz oluyor Probiyotik gaz damlasi masaj ve maalesef zaman buyudukce geciyor Sonra baska nedenlerden savasiyor tabi😂