Hala gaz sancilari, huysuzlugu devam ediyor. Ellerini zaten 1 aydir emiyor, salya desen maasallah sanirsin dis cikariyor😅 arada cani isterse ciglik atar gibi guluyor. Sirtustu yatarken kalkmak ister gibi sirtini kaldiriyor. Bugun rota asisin ilk dozunu yaptirdik. Doktor ishal yapabilir, kakasinda kan da olabilir dedi🤔 sizde durumlar nasil? Gazli bebekler icin 3 aydan sonra uslanie, rahatlae diyorlar oyle mi?