nurozkann Merhaba 13 Nisan pazartesi günü doğum yaptım normal doğum oldu ara ara baş dönmesi oluyor normal mi acaba ? Neler yapabilirim
princessmom_ nurozkann Tansiyonunuzu ölçtünüzmü? Daha 2 gün olmuş gayet normal vücut kansız kalıyor anca toparlanırsınız. Sağlıkla büyütün bebeğinizi 🤍
beginnerrmomm nurozkann emzirdiğiniz ve hormonlarınız düştüğü için oluyor imkanınız varsa bol bol dinlenin uyuyun
catperson nurozkann hamileyken kullandığınız multivitaminler vardı ya onların emziren anneler için olanları da var, kullanmaya devam etmek faydalı oluyor.
nurozkann princessmom_ aynen canım olabilir bide bebeği yeni emzirip ayağa kalkmıştım ondan oldu sanırım
pudu Vücut çok kan kaybediyor hormonlar ani bir yere çakılma yaşıyor o yüzden bu baş dönmesi normaldir anca toparlanır