ankaral_06 Karton bardağı ortadan kesip 9-10 durdu değmesin yapışmasın diye bir sorun bende lokal dikişli yaptırdım önce uyuşturucu krem Anestol baticon sonra Calpol kremden sonra baticon bardak en son sadece baticon beyazlık bitince tedavi bitti normal banyo yapılacak ama oraya dokunmayacak mikrop kapar
Mom_87 nur_aleyna deri etrafındaki beyazlığı bilmiyoeum ama masajı ihmal etmeyin. Gerdirmenize gerek yok sanırım. Bizde pipi köküne iki taraftan bastırınca pipi kendi geriliyordu. Bu masajı bez değşimlerinde 10 kere falan yapıyorduk
mormnkse23 Rainbehlul1 merhaba bizde 18 aylığız haftaya sünnet olacak yüzüstü vs yatabiliyor mu oğlum genel de yüzüstü yatıyor sünnet olunca öyle uyumaması mı gerekiyor acaba
Rainbehlul1 mormnkse23 merhaba, doktorumuz bize 2 adet karton bardak kestirip koydurtmuştu o yüzden yatma şeklinde bi sorun yaşamamıştık açıkcası, benim oglumda yüz üstü uyumayı çok seviyor, ben arada sırt üstü ceviriyordum.
bebikomomyy mormnkse23 benim bebeğim 9 aylık sünnet oldu ve hep yüzüstü uyur doktorumuz yüzüstü uyutabilirsiniz ama bardak koymayın,bezinin pipiye denk gelen kısmına vazelin sürüp sıkıca bağlayın dedi o şekilde yaptım bir sıkıntı olmadı. Uyanıkken bardak koydum.