Sadeturkkahvesi urasisa peki sen olsan ne yapardın ben komple bej parlak yapıp diğer boş yerede yeşil büyük bi kahve dolabı yaptırmayı düşündüm
urasisa Sadeturkkahvesi uzun süreli kullanımda PVC lerde açma yapabilir yıpranma olur diye düşünüyorum
ceylinkardelen Sadeturkkahvesi çok daha ferah gösteriyor bu haliyle de tabikide temizlik açısından ben tercih etmezdim 2 çocuk olunca 😂😂😂
Sadeturkkahvesi ceylinkardelen ben bide yandaki boşluğa yeşil bi kahve dolabı yaptırmayı düşündüm büyük
ssfeslegen Sadeturkkahvesi dolaplarimiz hemen hemen aynı bnm de altlar ceviz üstler parlak beyaz ama o kadar el izi oluyor ki bı sleepy bı fairy iş goruyor 2 haftada birde deterjanlı suyla siliyorum mis gibi oluyor temizlemesi çok kolay ve çok kullanışlı💜
ssfeslegen Sadeturkkahvesi kesinlikle çünkü ceviz olan yerde leke izi hiç yok kullanımı çok iyi çocuklu evlere onerim
urasisa Sadeturkkahvesi Sadeturkkahvesi o zamn tercih meselesi diyim çünkü herkez yoğurdu farklı yer 🤔😉
HeeSenCokBiliyon Sadeturkkahvesi böyle çok uyumsuz bence ben üstteki rengi de beğenmedim şahsen kendim yapsam ya başka renk bakardım ya da komple alttaki dolaptan yaptırırdım.
SheDoesntCare Sadeturkkahvesi tabii ki de üstteki gibi olmalı her yer , diğer türlü çok kötü duruyor .