Kızlar selam 6.5 aylık oğlumda hala çok az konak var ve tam bıngıldak yerinde olduğu için temizlemeye hep korktum ve geçer belki dedim geçmedi maalesef :( ve bıngıldak çökmesi farkettim oğlumda bugün, yarın doktora gideceğim bunun için ve muhtemelen konakları soracak ve gerçekten korkumdan temizleyemedim o bölgeyi aslında şunu merak ediyorum gittiğim yer çocuk hastanesi olacak acaba orda bunun için uğraşırlar mı? Yani bir temizleme işlemi yapılabilir mi onu merak ediyorum bu tarz bir şey yaşayan oldu mu?