Unicorn67 benim iyice psikolojim bozuldu zaten. Çocuk olduktan sonra anksiyete mi bilmiyorum, dışarı çıkamamaya başladım. Başta sıkıntı yoktu, sonra mahallede birkaç olay oldu, dedim her zaman yürüdüğüm yollar, hatta arada dakikalar varken olan olaylar, bebeğimle başbaşayken olursa ne yaparım.. şimdi de bu.. katlanarak artıyor valla.