Prensesannesii___ plan filan yok arkadaşlar. Bugün saldırıyı yapan çocuğun babası 1. Sınıf emniyet müdürü emeklisi. Dün çocuğunu alıp atış talimine gitmiş, çocuğa silah verip atış yaptırmış. Çocuk için şizofren, normal değil denilmiş. Yüksek ihtimal aile konduramadı, erkektir silah tutmayı öğrensin dedi bir bok varmış gibi afedersiniz olan annelere, babalara, yavrulara oldu. Hiçbir okulu basan bir kız çocuğu, bir kız tarafından bıçaklanan bir erkek çocuğu duydunuz mu? Sevgisizlikle büyüyttükleri çocuklarını salıyorlar topluma binbir sevgi, emek ile büyüttüğümüz çocuklarımıza olan oluyor. Lanet olsun bu düzene