rachelgreen_ mesleğinizi icra ederken neden öylesiniz ki.. yani bu söylemdeki niyetinizi anlıyorum..ama sizinde can güvenliğinizi sağlamak zorundalar..bir öğretmende bir anne, bir eş, bir evlat.. neden bir iş için emek verirken ölmek zorunda kalsın.. çocuklar eğitim almak, oyun oynamak, eğlenmek için gittiği okulda ölmek zorunda kalsın.. ben çocuğumu göndermeyeceğim.. gerekirse uzun bir süre göndermem.. oğlumun öğretmeni bugün okulda olacağını söylemişti.. inşaAllah oda gitmez okula.. kimse canını sokakta bulmadı..herkesin bu konuda üstüne düşeni yapması gerekiyor..