Oldukça iştahlı olan çocuğuma nazar mı oldu ne bilmiyorum. Sabah kahvaltısını ite kalka yapıyor yine. Öğlen okulda oluyor genelde, güya yiyormuş orda ama ona da emin olamıyorum. Ancak akşam ağzını açmıyor. Anca makarna varsa ondan yiyor. Makarnayı azalttım, 4 5 tane koydum yine değişen bir şey yok. Kısa bir süre önce hapır hupur kendisi pırasa yiyen bir çocuktu. Şimdi kafayı çeviriyor tavuğa köfteye bile. Ne yapmam lazım acaba nerde yanlış yapıyorum ben ?