Umut35 bağlama kesinlikle tabi ki altına da kaçırıcak ama sen her 3 saatte bir uyandır zaten altına kaçırıp o ıslaklığı hissettikleri için rahatsız oluyorlar bi zaman sonra 1,5 ay önce başladım eğitime ilk zamanlar 3 saatte bir kaldırıyordum sonra 4 saatte bir kaldırdım son 1 haftadır hiç kaldırmıyorım sabaha kadar tutuyo yavaş yavaş oluyo hepsi tabi ilk zamanlar gece altına kaçırıyordu benim bebeğimde