gokos52 kızım yokken de 4 4 lük değildim. Hayat kısa, kendimi paralayamam yalan dünya için. Hep böyle düşündüm. Üzerine baba evinde evin en küçüğü olduğum için iş yaptırmamalar, bir de üşengeçlik huyum olunca.. eşim de bazen evin dağınıklığından şikayet ediyor ama hem kızımın (5,5 yaşında şu an) tüm sorumluluğu, hem sabah 9 akşam 6 çalışıyorum, evdekileri hiçbir zaman aç bırakmadım, evim tozlanabiliyor ama bariz bir kirlilik olmaz. Tüm bunların üstüne bir de evin toplu olmasını, çamaşır işini dert edinmiyorum. Bazen benim de sinirime dokunuyor dağınıklık kızımı ikna ederek topluyoruz ama 7/24 toplu ve pırıl pırıl değil. Olamaz da. Çok şikayet eden rahatsız olan varsa o toplayabilir, sonuçta ev ortak yaşam alanımız. Vesselam ben 4 4 lük değilim, olmak gibi bir isteğim de yok😬