Aynı durum bizdede var iyileştimi çocuğunuz 3 4 gündür geçmeyen ateş ve aşka yemek yemiyor iştahsızlık su içiyor yani mide boş halsiz üzülüyorum serum takıldı 1 kere kan alındı crp 37 çıktı yarın göstercem sonucu antibiyotik vardı ama o da aşırı pişik yaptı öyle böyle değil bakmaya korkuyorum muhtemel onu değiştirir kullanamam çünkü napcan bilmiyorum yatış vermediler ama yarın kan aonucuna göre ne der bilmiyorum nedir bu hastalık ya bayada olmuş ama iyileştmi sizin ki durumlar nasıl