ozlms0 Arkadaşlar 26 gün önce normal doğum yaptım 10. Gün kanamam azaldı sonra çok ayakta kaldım mı az az kanamam geliyordu bu 2 gündür pıhtılı parçalı kanamam oluyor başına gelen var mı ne zaman biter normal mi
seyma190623 ozlms0 normal canım benim 40ım çıkmaya yakın oldu bunlar birde bi ağrı vuruyordu ondan sonra pıhtılı kanamam oluyordu hatta bir gün aşırı bi ağrıdan sonra büyük parça düşürmüştüm 43.44. Günden sonra temizlenmiştim
ozlms0 cilginhatun2 parçalı kanama normalmi peki ayağa kalktıkça pedime parça düşüyor büyük büyük arkasından da kanamam çoğalıyor ilk doğumum olduğu için ben pek bilmiyorum