oglum_ insanın kanı donuyor, bir insanın bir çocuğun canı bu kadar değersiz olmamalı bir sayıdan ibaret olmamalı ya bir okulda bir öğrenci nasıl bir katliam yapabilir, ona bunu düşündürten planlatan ne olabilir nasıl bu kadar gözü dönebilir anlam veremiyorum, kendimi o annelerin yerine koymayı bile düşünemiyorum öyle bir acı ki ama bu insanlar bunları yaşıyorlar, kalplerine bir ateş düştü hiç sönmeyecek ama çıkıp kimse istifa etmez sorumluluk almaz, biz çocuklarımızı parka gçtüremiyoruz, okula götüremiyoruz, en yakınınıza emanet edemiyoruz biz ne yapalım, hadi kimseye bırakmadık hadi dışarı tek başına çıkarmadık hadi gözümüzü bir saniye ayırmadık hep çabaladık peki okula gitmeyecek mi bu çocuklar o durumda ne yapıcaz kime güvenip emanet edicez, gerçekten içler acısı durum geldiğimiz nokta, rabbim hepimizin evlatlarını korusun Allah acılı ailelere sabırlar versin