1cocukannesi_1 mrnrk Bizim bu şekildeydi şuan hafif pembe beyaz bi iz var doktor zamanla iyileşir bi iz kalmaz dedi biz kabuklanma olunca üstündeki ölü deri temizlensin diye doktor öneride hyalo4 start krem kullandık kabuk düşünce kremi bırakıp bi kaç gin daha silverdin kullandık kırmızılık azalınca sadece nemlendirici kullanmaya başladık kantoron yağı da kullanıyoruz
mrnrk 1cocukannesi_1 Oyy kiyamam bebişin eli ve ayağı çok yanmiş sizinki daha kötüymüş kuzum kim bilir ne kadar acı çekti de anlatamadi derdini çok üzülüyorum böyle olunca
mrnrk 1cocukannesi_1 Bizim de bu şekilde oldu artik 4 günü büğün üstünün yarasi büğün kalkti oynaşirken çikartti gün geçtikçe iyileşir hayla doktor un verdiği 3 lü karişim kremi kullaniyordum gün içinde de sürekli nemlendiriyorum inşallah hemen iyileşir sizin bebeğin eli ve bacaği nasil oldu artik fotoğraf atar misiniz çok kötü yanmiş şuan nasil olduğunu görmek isterim
1cocukannesi_1 mrnrk Şuan bu şekilde. Bizim kabuklanma olunca anestol ve fucidin kremi bıraktırdı sadece silverdin kullan dedi silverdin de 2 3 günde kırmızılığını bitirdi onu da bıraktırdı şuan sadece nemlendirici kantaron yağı kullanıyoruz bir de bizim buralarda yumurtayı zeytin yağında kavurarak yanık kremi yaparlar onu kullanıyoruz