Kızlar selam. Kızım 16aylık olacak memlekete annemlere geldik. Evleri bahçeli. Kızımı çimlere oturtmak istiyorum ya da toprağa oturmak istemiyor. Yürürken düşerse ellerini kaldırıyor dokunmak istemiyor. Ama ben yerden çim ya da çiçek koparıp eline verirsem inceliyor ağzına götürüyor. Bu aylarda normal mi bu durum ya? Üzerine düşeceğim biraz daha çok temas ettirecek aktiviteler yapacağım. Hassasiyet durumu olabilir mi çok bilgili değilim bu konuda