mylifes_myrules Benim oğlum çekiyor daha doğrusu 3 buçuk aylıkken çekmeye başlamıştı 😂,çok tatlı oluyorlar ya öyle olduğunda 😊,
mysohn7 mylifes_myrules nerdeyse 11. Ayına kadar yaşadık onu resmen çığlık atıyordu yakama yapışır asla inmezdi sonradan açıldı şimdi yoldan geçen gel dese koşa koşa gider 😁😁😁😁
seval868_ gizememre bende çok okudum anlamadım ama galiba “ başkalarının yanında yabancılık çekiyor mu , utanıyor mu ? “ gibi bişey demek istediğini düşündüm 😅
mylifes_myrules gizememre yani ağlıyor, görümcemdeyken, kaynımdayken yüzlerine bakıp ağlamaya başlıyor dudağını büzüyor açıklayıcı oldu şimdi sanırım 😂
gizememre seval868_ @Tubanurrr ay teşekkür ederim arkadaşlar 😂🙏 evet yaklaşık 4 aylıkken benim de kızım insanları yabancılamaya başlamıştı 😂
seval868_ gizememre of benimki herkese gülüyor. Dişleri olsa 32 diş gülecek 😅 pişt diyene gülüyor 😅 4 ay 21 günlük
seval868_ gizememre bence iyi değil eve gelince sürekli ağlıyor. Nazara inanmazdım artık inanıyorum 🥲
seval868_ gizememre küçücük bebeklere, çocuklara neden nazar ederler, neden fesatlanırlar hiç anlamıyorum. Çok kötü niyetli insanlar var 🥲
mylifes_myrules gizememre bebek durmayınca klavye ne yazdıysa onu gönderdim 😁,evet çok tatlı bu zamanlar 🫠
mylifes_myrules mysohn7 bu kadar uzun mu sürüyor ya😂,inşallah benim ki kısa sürer ki arada görümcem bakar dinlenirim 😄