Kızlar bebeğim 5 kg sleepy 2 numara kullanıyordum ama bacaklarını sıktığını farkettim kızartmıştı ben de 3 numara denedim küçük geliyor diye ama kızarıklık daha da artmış hep iz yapmış dokunuyor cildine değiştiricem prima almak istiyorum ama kalıp olarak sleepy daha küçük prima nasıl ikisini de deneyenler yazabilir mi 2 numarası sleepy gibi mi yoksa daha mı büyük