Merhaba 14 günlüğüz arada memeden emiyor arada sağıp veriyorum gaz sancıları başlayacak demişti doktor ki başladı da doktor damla vesaire de yazmadı ben organik bi damla aldım sabah 3 akşam 3 damla veriyorum ama çok sıkışık olduğu anlarda veriyorum her gün değil. Bildiğiniz bir yöntem var mı hemen çıkarttırıyor gazı kesin dediğiniz varsa acilen söylerseniz sevinirim çocuğum kıvranırken çok üzülüyorum 🥹