YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU
Eskiden çekinirdik çünkü terbiyeli çocuklardık, utangaç,içimizde kötülük yoktu öğretmenimiz bırak bize bağırmayı cetvelle elimize vurduğunda bile şikayet etmezdik, saygısızlık etmezdik ne öğretmenimize ne bir başkasına, büyüğümüzü büyük küçüğümüzü küçük bilirdik.Şimdi hadsiz, kendini bilmez,kendini çok güçlü zanneden, zayıf olanı zorbalayan zibidiler çıktı